24 December 2010

TER ' MISH ' YOU AGAIN..:'(


my LOVIEDOVIE! .. i miss & i missed & will miss u ok! sobs.

dulu, bulan Disemberlah bulan yg dinanti2kn setiap tahun..(sebab tett..:P )..tp tahun ni..nak Disember cepat abiz..sebb leh keep in touch dgn myLovie ..huk2..skrg ni myLovie berada di satu tempat, where this place is his dream place I guess..tempat ni (mtk maaf, I je yg tau ..tehehe) mmg I tau dia nak sgt2 pegi & dok situ...but Allah is the MOST GREATEST & MOST PERFECT PLANNER...he had planned everything for us..Allah lebih tau apa yg selayakny utk kita...mungkin ada hikmah disebalik ny..

and now, luckily... myLovie dpt pegi tempat tu time cuti semester ni..wpon cuti dia 3minggu jek..but I presume that is better than never ..SYUKRAN YA RABB! ;)..


to my dearest LOVIE,

hope everything goes well.... maximize your time there...yea I'm missing u but  your dream will always keep abreast with my continuous support dear... much love ! :')


p/s :this song is for u love...

KERNA KU SAYANG KAMU...


0 let me know: