22 December 2010

MEET MY SWEETIES!

Wanna meet my Sweetiesss? 

ouh!! here there are! these are my sweetie2 pie!! =D

ni lah THE BEST GIFT EVER time I sampai umah awal cuti semester aritu..=P...

14 November 2010..

birthdate diorang..& haritu jugak I balik Sarawak...thank u so much to their HOT MAMA, si TANTEK for these wonderful & cheerful kittens! hehee...seriously~..kehadiran sweetie2 pie ni membuatkan hari2 I di rumah busy...hehehe..

time update entry ni pon sweetie2 pie tgh berlari ke sana sini..menggigit disana sini..& for sure brg2 I jadi mangsa keadaan..& plg best skali diorang ganggu my little sister kat sebelah ni...hahaha...can't stop them from playing & being naughty! huhh~

Lets meet them up!


this one is RARA.. :)




this one is TUAH..:)



the smallest among them..si bongsu..& we called it OSHU..:)



yg ni..the largest one..named QIQI..:)



& lastly, this is my dearest KAKA..:)

p/s : sowie gmbr xclear..sebb camera HP ni kureng cket..lgpon sweetie2 pie ni ssh nak diambik gmbr~


story cket lg pasal sweetie2 pie I nih~

time diorang baru 2 ke 3 minggu...boring sgt..sebb apa yg diorang tau...menyusu jer...main pon xpandai lg.. & start umur diorang sebulan..theres they go! they can bite oredi! yippie..& today..umur diorang sebulan 8 hari...mmg umur2 mcm ni lah diorang kuat bermain! teramat kuat ! semua nak digigit! semua nak dipanjat! semua nak dikejar!hehe...

yg I plg happy skali..bila diorang main kat dlm umah...diorang x 'shi shi' merata2....diorang melepas kat dlm kotak je..hehe..so..bila diorang main2...I just tumbangkan kotak tu utk memudahkn mereka masuk..& mesti letak paper la...nnti kotak kotor, xde kotak lg daaa...:'(

whoa!..mmg xabis kalo nak stroy psl diorang ni..hehe..skrg ni pon tgn I buat 2 keja..menaip & menangkap sweetie2 pie ni...

gonna mish them badly later on...hmm...akan jumpe diorang balik 5 bulan akan dtg...huwaaa~ :'(




0 let me know: